|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Örebro - 13 aug
Readly Express har 3 av 3. Ska det blir en fjärde vinst ikväll! Kontio mot 10 000 segrar (det har väl inte blivit så än?)!
Ska Smilin Eli galoppera idag? Om så kanske Lord Capar kan vara intressant! Volstead har 75 % just nu! För mycket? Jag tror det... Lycka till allihopa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jakob84 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Någon med fräna tips idag?
Chiron, tankar? Varit borta från trav ett tag.
|
|
|
|
#3 |
|
Ska bli kul att se Emmett idag!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Emmett får svårt igen mot Volstead. Ser ut som en flerbong ikväll. Få se om jag lirar något. Sedan blir det spelfritt i helgen igen, då jag ska bort.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
En tanke är att jag har för mig att Örebros bana missgynnar Stefan Melanders och Daniel Redéns hästar. För lös tror jag...
Filmtokig (+2) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Från J-O Olsen Twitter:
* Dagens tävlingar i Örebro. Smili Eli jätte fin häst som strulat lite for.bra lopp på pappret.ska räknas * Jonny.b.kemp fin senast i Åmål. Möter nån bra men formen er på väg * Martiniwithmuscle mycket fin senast.lite svår men har mycket fin kapacitet. * Whitehouse express mycket fin senast på spänstig ben i mål.möter nån bra. Men formen känns bra |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ja senast blev det ju betydligt svårare eftersom de flesta inte räknade med att M. Jakobsson med sin häst skulle svara ut Emmett i starten. Men det ska bli jättespännande, Volstead kan inte få mycket bättre loppscenario än förra gången, Emmett däremot kan väl bara få ett bättre?!
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gratis intervju från Spelvärde.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Hinner inte kolla travet i kväll heller tyvärr. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Samma som han skriver på sin hemsida:
Stig H Johansson kommenterar sin duo på stigh.se - 8 Emmet Brown (V64-5/DD-1) har varit bra i år efter ingreppet som gjordes våras. Känns fortsatt bra efter sina starter, men har fått sämsta läget nu och det är tufft motstånd. Tror inte att det blir något offensivt upplägg från början från det här läget, det viktigaste med det här loppet är att han får prova barfotabalansen inför kommande lopp. Går barfota runt om. - 7 Midnight Glory (V64-6/DD-2) blev lite stressad efter en omstart efter bilen senast, och ödslade onödigt mycket krafter i loppet. Voltstart tror jag betyder att hon håller sig lugnare, hon har varit bra i alla starter och inget tyder på att hon ska vara sämre nu. Borde vara en vettig chans. Hon går barfota bak. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Chiron (+20) |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Min känsla ang avd 5 är att explosive de vie håller spets o gärna kör där. Någon med bättre koll?
|
|
|
|
|
|
|
|